Sara Johanna Matilda

Nördar

Sitter kvar fortfarande i skolan, trots att vi slutade för typ en timme sen. Vår quake-hysteri har börjat igen och jag hag blivit riktigt jävla bra. Det sa till och med Simon (haha) så det måste ju betyda nåt. Och eftersom man inte riktigt orkar gå hem och sen åka iväg igen (ska till farmor, hon fyller år) så får mami, papi och val hämta mig här vid skolan, höhö. Sen kan jag nog få pappa att cykla hem cykeln så då... slipper jag motionera någonting! Fantastiskt. Hjälp, Ibbe o Simon ska kolla på något läskigt där borta, måste tjuvkika lite. Plikten kallar lixom.
2008-01-18 @ 16:16:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kusin REBECCA

hej, nu har jag koollat din blogg.;p
ses på söndag,:)

2008-01-18 @ 20:55:14

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0