Sara Johanna Matilda

Onsdag

Sista dagen för den här veckan då, har ledigt torsdag fredag sen! Fy fan vad skönt det ska bli alltså. Man behöver verkligen sånt där annars skulle man nog tuppa av alltså. En jävla massa snö har det kommit så det blir nog till att gå till skolan vilket suger. Tar sån jävla tid och... man fryser. Efter skolan blir det antagligen ner på stan med underbara SP06B för en tripp till Roni! Haha, tycker synd om Kim som försöker gå på någon slags diet när vi andra bara tjockar i oss hela tiden. Och ikväll efter middagen (om man nu orkar käka nån middag efter Roni) så ska jag till nyponbacke och åka tefat eller pulka eller nåt med Fiya, haha! Det lär bli kul. Alltså hjälp, varför sitter jag och lyssnar på Bosson - one in a million? Ibland skrämmer jag mig själv...
2008-01-23 @ 08:13:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Fiya

Tefat for the win :D

2008-01-23 @ 09:52:22

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0