Sara Johanna Matilda

Stammisar

Haha, pinsamt att damen som jobbar i kafeterian känner igen oss. Kanske finns något slags kort man kan få om man är stamkund?! Köp för 100 kronor och få en extra pucko på köpet. Pucko passar ju oss ganska bra...

Nåja. Slutade som sagt tidigt idag efter en jävla massa flum på matten med dokumentärer, äckliga ägg och skinka. Drog då ner på stan med Therese, Elin, Pernilla, Mia och Habbi. Men det blidde som så att bara jag och Habbi drog iväg till HM där man gjorde lite fynd i form av underkläder. Alltid trevligt!
Sen kom vi till station precis när bussen hem hit gick så... Ja, inte på grund av lathet eller nåt, bara för att jag verkligen tror på ödet att bussen kom precis när jag kom... Va fan, jag orkade inte gå upp till skolan och hämta cykeln helt enkelt, får  hämta den imorgon. Punkt.
2008-01-30 @ 14:41:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mandy

be honom skriva ner sin förklaring det gör alltid min lärare (: eller så skriver jag ner medan hon förklarar

2008-01-30 @ 15:59:44
URL: http://smilelikeyoumeanit.blogg.se
Postat av: Marika

Visst var den! Typ avgudar den

2008-01-30 @ 15:59:58
URL: http://tellmethen.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0