Sara Johanna Matilda

Under kontroll

Nu är bloggen under kontroll igen, tack gode gud för det. När jag lugnat ner mig lite och inte var lika förbannad längre så ringde Emelie så lägligt, så vi drog ut på en promenad med hundarna. Massa helt sjukt snack som vanligt, det är det som är så jävla kul! Hoppas det gick bra med kortet, höhö...
Sen smsade Frippe och sa att han var i Norrtälje när jag kommit hem och frågade om han och någon Mattias fick komma över. Sure sa jag och sen fick jag ju se att den där Mattias hade jag ju träffat på förut! Mycket trevligt. Vi kollade på Resident evil och sen åkte de hem runt kvart över 12 kanske. Då var det bara att dra slaggen för att gå upp igen nu för 20 minuter sen kanske. Idag ska jag med mamma o pappa till mormor o morfar för att slippa cpbuss och istället åka superbil till Rimbo, haha.

Vi hörs!

2008-01-26 @ 11:56:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0