Sara Johanna Matilda

Utmaning

Blev utmanad av Fiya ^^

1. Tre namn jag lyssnar till: Sara, Sami, Saris.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: eh, jag är väl rätt rolig ibland, höhö.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: svårt att bestämma mig.
4. Detta är jag rädd för: hajar! och mörker.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: mat, kärlek, mjölk.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: sätta tungan på näsan, slicka mig på armbågen, inte svära.
7. Detta tycker jag om att göra: träna hund, umgås med folk!
8. Detta vill jag göra just nu: hämta ett glas mjölk... men jag orkar inte.
9. Bästa känslan: måste nog härma fiya lite här - äkta vänskap!
10. Värsta känslan: att vara osäker.
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: rolig! och sen typ förstående o sånt.
12. Är jag kär just nu? kanske.
13. Jag vill gifta mig: har nog aldrig tänkt på det. får fundera på't!
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: få ett bra jobb, bli rik, få en bra familj, resa, osv.
15. Min käraste ägodel: har många!
16. Något jag vill ha i present: en kareokemaskin, lätt.
17. Detta har jag på mig just nu: en grå cardigan, ett svart linne och jeans. och så trosor och bh.
18. Favoritkläder: jag vet fan inte... gillar de flesta av mina kläder, annars skulle man la inte köpt dom?
19. Favoritdjur: svårt att lista ut? hundar.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: allt möjligt faktiskt. men inte hip hop. eller opera.
21. Favoritlåt just nu: something in the way av  nocolai dunger.
22. Roligaste ämne i skolan: eh... svenska kanske.
23. Tråkigaste ämne i skolan: matte!
24. Stjärntecken: stenbock.
25. En bok jag gillar: sushi för nybörjare av marian keyes
26. En film jag älskar: ja, vad fan ska man dra till med här då... mumien?
27. Favorit tv-program: har måååånga...
28. Favoritdoft: georgi armani parfym för karlar, that's damn good
29. Detta äter jag gärna: choklad!
30. Dricker helst: mjölk. eller cola!
31. Favoritgodis: ni vet sånna här ganska tjocka grejer som finns i grön, gul och röd? äsch, vi tar det en annan gång...
32. Hit vill jag gärna åka på semester: spanien.
33. Färg på mina ögon: blå-gröna.
34. Min längd: vet inte, 170 kanske.
35. Jag spelar: quake typ, haha.
36. Person jag beundrar: mig själv! nej jag vet inte.
37. Så här bor jag: rött tegelhus med mami, pami, val och två hundar. ett marsvin också!
38. Antal döda krukväxter i hemmet: har iiingen aning faktiskt.
39. Det här tänder mig: hemliiiis!
40. Det här gör mig avtänd: tomater. äsch, palla.
41. Favoritfärg: svart... eller vit... eller grå.
42. Favoritcitat: "min kuk är stenhård..." "ooooh... vill du ha en muffins till den?"
43. En hemlighet jag vet: känns väl dumt att säga?
44. Bästa present jag fått: det är mycket det!
45. Senast köpta skiva: öh, ingen aning...
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ingenting ^^ nej, jag vet inte.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mitt krulliga hår?
48. Udda förmåga/egenskap: har så många att de inte skulle få plats här (paus) NOT!
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en haj! eller en krokodil.
50. Vad lyssnar du på just nu? ingenting faktiskt.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? har vart hos tandläkarn, sen ska jag färga och slinga håret och sen ska jag på teater.
52. Var är dina föräldrar födda? hm, mamma i stockholm tror jag och pappa... samma där tror jag?
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? det vette fan.
54. Vilken är din favoritrestaurang? havspiren typ?
55. När badade du i en pool senast? vette fan det heller.
56. Har du varit med i någon skolpjäs? well dah, haha.
57. Hur många barn vill du ha? inget? eller okej då, ett kanske.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? hip hop!
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? nää, man är ju inte så insatt.
60. Vad har du för TV-kanaler? de vanliga antar jag?
61. Har du åkt moped någon gång? yex box!
62. Har du busringt någon gång? det är min specialite!
63. Har du fått felparkeringsböter? inte än.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? no way! jag kan ju knappt åka vilda musen på grönan ffs.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? jadu, geografi är ju inte min grej riktigt....
66. Har du en egen trädgård? självklart.
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? äh... ingen aning.
68. Kan du alla orden i nationalsången? typ.
69. Badkar eller duschkabin? duschkabin.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? det är ena många det...
71. Favoritpizza? hawaii. utan skinka!
72. Chips eller popcorn? chips för fan.
73. Vilken färg på läppstift använder du? ofta jag använder läppstift, haha.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nej, men det kanske vore kul? NOT!
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nähäädu.
76. Apelsin- eller äppeljuice? både och.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Oj, det orkar jag inte rabbla.
78. Favoritchoklad? marabou.
79. När röstade du senast? skolvalet typ... förra året?
80. När åt du en hemodlad tomat sist? tomater är avtändande, hahaha.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? massa gånger!
82. Är du bra på matlagning? beror på hur man ser på saken.
83. Klarar du att tanka själv? det är väl klart.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? nä.
85. Pepsi eller Coca Cola? cola!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? japp, på flygfyren.
87. Vad var det senaste du handlade? ja vad fan var det...?
88. Har du kräkts offentligt? hm nej, tror inte det.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? vet inte. mångmiljadär kanske.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ibland.
91. Har du ringt något betalnummer? njae, eller jag vet inte.
92. Kan man vara vän med sitt ex? absolut!
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? kommer inte ihåg, vilket kanske är bra!
94. Hade du mycket hår som liten bebis?  javisst.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? ring och kika efter.
96. Vad har du i din väska? papper, smink, mobil, mp3 osv.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? favorit vet jag inte, men borstar tänderna.
98. Vad är du tacksam för idag? att jag har mina vänner och min familj!
99. Vem tipsade dig om denna lista? ingen, men blev utmanad av Fiya!
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Emelie, Emma (Kelly) och... Pernilla!
2008-01-17 @ 10:36:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

Roligt: "6. Tre saker jag absolut inte kan göra: sätta tungan på näsan, slicka mig på armbågen, inte svära."

Roligast:18. "Favoritkläder: jag vet fan inte..."

2008-01-17 @ 19:23:39
URL: http://pudelochjag.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0