Sara Johanna Matilda

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Jävligt slapp dag. Kommunikation första timmen, där vi typ fick lyssna på redovisningar och sen sluta. Var tänkt att jag skulle dra hem direkt efter det, eftersom vi ändå inte har några andra lektioner, men satt kvar med Emelie och Therese + massa andra och fixade klart matten. Sen trampade jag hem på min ädla springare, cykeln. Men ett tag senare ringer Emelie och säger att jag måste komma tillbaka till skolan igen för att vi tydligen ska redovisa matteskiten idag! Jobbigt värre ju i det här varma vädret. Menmen, det är väl bara att ta tag i det för att få det överstökat. Imorgon är det avslutning på teatern och jag vet inte, det känns konstigt, men ändå rätt skönt! Måste dock dra tidigare eftersom jag ska ner till Katrinholm igen imorgon kväll! :)

Nej, nu ska jag pallra mig iväg. Ikväll sover Emma här!
2008-06-04 @ 12:33:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0