Sara Johanna Matilda

Skoltrött

Åh, jag är så jävla trött på skolan för tillfället så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det ska bli så otroligt skönt med sommarlov, det behövs så mycket just nu. Sket i spanskan tillsammans med Pernilla, Sofie och Kim och oturligt nog kom Ann-Britt ut och sa typ jag tror inte mina ögon, jag tror inte det är sant! Jo, det är sant, jävla häxa. Usch jag är på så otroligt dåligt humör känner jag. Blä.

Jag är så jävla klar med dig och dina falska jävla spel. Du kan fanimig dra åt helvete.
2008-06-02 @ 17:09:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, Ann-Britt är en häxa. ;P Ska bli så skönt att slippa henne nu. :)

Ska du vara med på uppvisningen i parken på fredag?

2008-06-02 @ 20:08:34

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0