Sara Johanna Matilda

By the way

Det fick bli den här mobilen, en röd. Beställd och förhoppningsvis påväg imorgon! Ska bli härligt med lite nytt. Ville ju egentligen som fan ha den andra, men den har fått skitdålig kritik och folk säger att den är dålig och går sönder osv hela tiden, så det kändes ju lite onödigt att chansa. Nu får vi hoppas på det bästa!
Imorgon ska jag, Emelie och Habbi till Sara ute i Riala (eller var det Bergshamra?) för att plugga matte, omprov på torsdag ju. Nu ska jag duscha och sen ska jag krypa ner i sängen, ska bli skönt efter en lång dag.

image234
2008-03-18 @ 22:04:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: thhereselundin.blogg.se

jag tycker den röda :)

2008-03-19 @ 11:46:48
Postat av: Anna

wiiie, va bra! (y) :D

2008-03-19 @ 21:56:44
URL: http://annabalkefors.blogg.se
Postat av: champagne from a straw

åh den mobilen e så läcker, lite avis blir man hehe

2008-03-21 @ 16:02:24
URL: http://www.champagnefromastraw.blogspot.com/

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0