Sara Johanna Matilda

Dagens sms

Åh, vad glad jag blir när man får sånt här!

Godmorgon min älskling till en helt ny day. Lyssna noga för jag har nåt å say. Ute är det kallt och grått, slaskligt och vått. Fan jag saknar dig så, som den varmaste vår. Jag hoppas vi träffas, låt det inte ta år. Din blick kan döda när arg du är och fläskläppen du gav mig den håller jag kär. Men utan ditt temperament är du inte min Sara och det är ju bara med henne som jag vill vara. Sur och ledsen blir jag rätt ofta, jag kan inte fatta att du gillade hans kofta. Min älskade Sara du är det vackraste jag sett, du ska veta att allt känns så himla rätt. Du och jag tillsammans hela livet, det är något som jag vill ta för givet. Om det fanns ord att beskriva min kärlek till dig skulle det ändå ta år att få dem alla hur mig. <333333333333333333333333333333333
2008-03-18 @ 21:55:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jessica

så fint.
vad avundsjuk man blir :) o de e fan inte många killar som kan skriva dikter eller rimma... håll fast vid honom ;)

2008-03-18 @ 23:57:08
URL: http://sotnowsen.blogg.se/

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0