Sara Johanna Matilda

Det trodde ni inte va!

Jag tar faktiskt jävligt allvarligt på det här med att inte äta gris nu. Kalla mig muslim, kalla mig vad fan du vill, jag äter inte det längre iallafall, och det känns riktigt bra. Sa till och med nej till en underbar korv som pappa erbjöd mig idag, duktigt. Egentligen fattar jag inte varför jag inte vill äta gris längre, jag blir bara äcklad när jag tänker på var mat som är gris kommer ifrån. Hm.  Det funkar bra iallafall, och det hade ni aldrig trott va? Men ha, där ser ni!
2008-03-17 @ 20:53:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad duktig du är, jag vill också sluta äta gris. men jag älskar korv. Men jag ska fan försöka, börjar imorrn. tack för inspiratinonen!

2008-03-17 @ 22:00:06
URL: http://mikaelaz.blogg.se
Postat av: Sabina

Jag kallar inte dig dum utan jag tycker att det är väldigt modigt av dig att du har slutat att äta gris! Själv är jag muslim och jag har alltid fått frågor från människor varför jag inte äter gris, och vad händer om jag gör det?
Tycker att det är mycket godare att äta nötkött än fläsk för det har jag en gång gjort när jag kom hit till Sverige, vi visste inte om det.
Som sagt, modigt av dig!

2008-03-19 @ 14:14:59
URL: http://sabinaaa.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0