Sara Johanna Matilda

I have a dream

Vaknade imorse och var så sjukt jävla trött så jag helst bara ville lägga mig ner och somna om och aldrig vakna mer. Men det släppte när jag kom till skolan, som tur var.
Har vart hos syon cirkus 10 gånger idag och till slut fick jag och Emelie tag på henne och bytte iprincip alla våra kurser på individuella valet, hoppas det blir bra nu!
Skippar teatern ikväll igen för ikväll måste jag göra skottska pannkakor som vi ska ha med på vår redovisning om Skotland imorgon... Well, vi får väl se hur det går.
Har förresten fått tillbaka vår bärbara (äntligen!) så nu blir det andra avenyn-maraton, har saknat det! Vi har slutat redan, blev kort lektion på filmkunskapen med en... nu har jag glömt vad det heter... Summering av det vi gjort, typ, och hur man tycker det vart, vad fan heter det?
Aja, vi fick tillbaka våra prov också, VG++ på första och VG- på andra, höhö. Men jag är nöjd.
Ska sitta kvar i skolan ett tag till och plugga lite - får sällskap av Sofie, Emelie och Simon.

2008-03-10 @ 15:13:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: valen

skotska stavas det ;D

2008-03-10 @ 20:41:28
Postat av: Sofia

Menar du Utvärdering? :P

2008-03-13 @ 13:02:23

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0