Sara Johanna Matilda

To start it off, I know you know me

Well, hade kommunikation för första gången idag, och det känns som det kan bli ganska kul och lärorikt. Vi fick dock massa att göra redan idag = hård lärare = ännu mer läxor = döden. Nej, vi får hoppas att det inte går så långt.
Skulle ju egentligen göra lite omprov i matte imorgon då... Men snackade med Bosse och han sa att jag kunde plugga massa med honom imorgon och göra provet nästa torsdag istället, så det får nog bli så istället. Usch, jag skjuter bara upp saker hela tiden men det här är lixom tredje gången jag gör om det här provet, känns lite pinsamt om man inte klarar det då heller lixom... Jag vill verkligen ha helg nu för jag orkar inte skolan mer. Dessutom har jag en förbannad jävla träningsverk i tuttarna, nacken/ryggen och armarna, har knappt kunnat röra mig idag. Ikväll blir det väl lite plugg och möte på klubben. Fan, vi har möten hela tiden ju, och det roliga är att vi typ aldrig kommer fram till någonting. Jaja, det är bara att le och se glad ut.
2008-03-12 @ 15:13:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0