Sara Johanna Matilda

Tonight the world will fear our names

Vill börja med att säga grattis till Marika igen, som fyller 18 idag! Hon fick en tjusigt kort och daimtårta av klassen idag, eller ja, gentlemannen Simon hade köpt, men va fan, man kan väl ta på sig äran lite grann iallafall?
Kom precis hem från hundklubben, var meningen att jag, Lisa och Emelie skulle träna men eftersom det bara var slask och äckligt på plan så gick vi på en långpromendad istället. Det gick bra det med, trots att det var gegga upp till knäna (okej, jag överdriver) och gropar i marken överallt. Nåja, jag ska iallfall äntligen få ny mobil nu! Det höll fan inte längre med min, högtalaren har spruckit eller nåt, verkar det som.
Jag har förresten ändrat mig angående min framtid, jag kommer ju aldrig kunna bli mäklare eftersom jag inte orkar läsa matte C så därför ska jag till syon imorgon och fråga vad som krävs för att bli rörmokare, fan det kan ju vara det coolaste någonsin. Ja, så får det bli.

2008-03-17 @ 20:38:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0