Sara Johanna Matilda

Caligula väntar nog ändå

Ja, lite smådåligt med inlägg har det väl vart på senaste tiden, men jag säger som Sofie: det är nog en liten bloggtorka på G. I helgen kom Pelle och det var jättemysigt och roligt! <3 Vaknade på toppenhumör imorse men när vi fick tillbaka våra nationella matteprov så gick humöret ner på minus. Haha 0 poäng, känns toppen. Och jag har två omprov kvar, annars måste jag göra om hela kursen. Men får väl försöka ta mig i kragen och fixa det. Åh, det luktar äppelpaj här! Hoppas det är nån som bjussar.
Vi har ingen religion idag så det blidde en lång lunch, härligt. Redovisning på kommunikationen på sista timmen, hoppas att det går braaaaaaaa. Usch, jag är jätteseg, så hejdå.
2008-05-19 @ 12:01:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: pelle

jag älskar dig

2008-05-19 @ 21:57:21

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0