Sara Johanna Matilda

Duktiga mig

Har ingen kommunikation, så börjar inte förän kl 1. Funderade starkt på att skita i den enda lektionen vi har, matte, och vara hemma istället, men Kim fick mig på andra tankar när hon påminde mig om att jag visst har 2 prov att göra om på typ 4 veckor och jag kan ingenting. Ops, lika bra att gå då. Fan, jag har vart ganska duktig idag känner jag. Har redan hunnit fixa alla naturkunskapfrågor, duschat, tränat lite med hundarna... Ja, det känns mycket mer än det låter, faktiskt! Nu håller jag på att fixa lite frulle, det ska bli smarrigt. Ikväll blir det damp på klubben igen med Lisa och Emelie. Rykten säger att även Emma ska pallra sig upp med valpen, och den vill man ju inte missa!
2008-05-14 @ 10:47:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0