Sara Johanna Matilda

Ge mig sommarmys

Åh, kom att tänka på det Emelie tog upp häromdagen, när vi satt nere i Katrineholm förra sommarn och drack pucko och käkade äckliga mackor. Det var så jävla mysigt, och jag vill sååå mycket göra om det igen! Kan vi inte dra ner i sommar igen, Emelie? Sätta oss i Stadsparken och bara vara. Sen att den där galningen kom och skrämde livet ur oss och att det var äckligt varmt i Nicklas bil spelar ju ingen roll, det kan vi skippa. Men jag vill sitta där med dig igen, för det var bland det bästa på hela sommaren!
2008-05-14 @ 19:06:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag håller med, det var fanimej ett minne för livet. Vill ha fler såna ögonblick med dig. Love you

2008-05-14 @ 19:28:23
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0