Sara Johanna Matilda

Ibland blir det bara för mycket

Damp alltså. Som idag när jag, Simon och Emelie fick hjälp av Bosse (Prins Bobo som vi börjat kalla han) med matten. Skrattade så jag fick kramp i magen. Jag vet absolut inte vad jag ska skriva, men ändå känns det så värdelöst att INTE göra det. Kan lika gärna ta bort bloggen känns det som nu. Fast ändå inte. Usch, dilemma. Emelie och jag hade planer på att dra och klippa oss imorgon, typ innan teatern, men det verkar inte bli så - för att citera David "skolan kväver mig". Jävla rumpa. Och snart lackar jag på mamma, hon har sagt i typ en timme att hon ska åka till willys, och köpa typ naturgodis och sånt till moi, men nej, inte har hon pallrat sig iväg än! Jag får krupp tror jag. Imorgon är det matteprov också, undrar hur det kommer gå.
2008-05-28 @ 20:23:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erik

jag funtar på att ta bort autoplay då blir man nog inte lika skrämd....

2008-05-28 @ 20:47:28
URL: http://sharethefun.blogg.se/

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0