Sara Johanna Matilda

Ibland blir jag tokig på mig själv

Har fått tillbaka bokreccensionen på Dr Jekyll and Mr Hyde, och fick VG- på det. Jag vet inte riktigt om jag är nöjd eller missnöjd, det är ju iallafall ett VG men när hon skriver sådär blir jag ju ändå förbannad på mig själv när det är så jävla simpla fel. Åååååh!


You clearly put a message through but there are some grammatical errors that needn?t be there. I guess you do know at least some of these issues but your work isn?t checked carefully?am I right?

 

                                                                   VG-/AK

2008-05-06 @ 21:01:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: isa

svaris: nej det suger att allt kräver matte C! tänk om man inte är ett snill, hur gör man då liksom? men vi får håll på det här med att ladda upp positivt! vi klarar det här sara! ;)

2008-05-06 @ 22:28:54
URL: http://izorstarfighter.blogg.se

Kommentera här

Jag heter:
I'll never forget you

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0